Θρεπτική αξία της Σπιρουλίνας.

Η σπιρουλίνα είναι ένα απλό, μονοκύτταρο, μικροσκοπικό θαλασσινό φυτό πράσινου-γαλαζωπού χρώματος με την επιστημονική ονομασία Arthrospira platensis. Κάτω από το μικροσκόπιο, η σπιρουλίνα φαίνεται σαν μια σπείρα με μακριά και λεπτά νήματα.

spirulina

Θεωρείται ως το πλέον θρεπτικό και πλήρες συμπλήρωμα διατροφής.

Είναι πλούσια πηγή πολλών σημαντικών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών (50-70% σε σύγκριση με αυγά σκόνη που έχουν 47%), των σύνθετων υδατανθράκων, του σιδήρου και των βιταμινών Α, Κ και Β. Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε καροτενοειδή (όπως η β-καροτίνη και η κίτρινη ξανθοφύλλη που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες) καθώς και σε χλωροφύλλη, λιπώδη, νουκλεϊκά οξέα, λιπίδια  (πχ γ-λινολενικό οξύ δηλαδή ω6 λιπάρα) κτλ. 

Έχει αντιμικροβιακές , αντί-ιικές ιδιότητες (θειικός πολυσακχαρίτης σπειρουλάνη), υποστηρίζει την ανάπτυξη της εντερικής χλωρίδας (προβιοτικό) και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Η σπιρουλίνα είναι πλούσια σε φυτικές χρωστικές ουσίες:

  • χλωροφύλλη (πράσινο)
  • φικοκυανίνη (μπλε)
  • ξανθοφύλλη (κίτρινο) 
  • καροτίνη (πορτοκαλί)

Με την χορήγησή της έχουμε πιο έντονα και καθαρά χρώματα .

Δοσολογία: Μια κουταλιά του γλυκού(15-20 γραμμάρια) σε 1kg μαλακή τροφή καθημερινά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Κάνε μια απλή πράξη. *

google.com, pub-7771856024571036, DIRECT, f08c47fec0942fa0